دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

₪ ثــآبـــــت ₪














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

 بــہ نــآمـ خــُـدآیــے کـہ هـَـمـیــטּ نـَزدیـکـے سـت...

 

اللَّـهُمَّ صَــلِّ عَـلَـى مُـحَـمَّـدٍ وآلِ مُـحَـمَّـدٍ وعَـجِّـلْ فَـرَجَـهُـمْ

 

سَـلـآمـ دوسـتـآטּ،خِـیـلـے  بـہ وبلاگ פֿـانـوم פֿــوـشگل ᓄـن...

 

ـᓄـعلـᓄ نازنینـᓄـ..نفسـᓄ  خـُـوش اومـَـכیـכ !

 

اُمـیـכوآرَم بـهـتـوטּ خـوش بـگـذَره :)

 

کـآمِـنـت یـآدتـوטּ نـره !

(◠)
 
عاشقتم نفسم
 
همه ی پستای وب واسه نفسمع....یعنی مخاطب پستا معلم خوشگلمه....
 
 
نظر تبلیغاتی=شوت شدن بیرون...
 
بخدا اگه نظر تبلیغاتی بزارید میزارمتون تو لیست سیاه وب
 


برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــا
ساعت11:49---22 دی 1393
ﻓﺎﻧﺘﺰﯼ ﻫﺎﯼ ﺫﻫﻦ ﻣﻦ
ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻨﻬﺎ ﻣﯿﺸﯽ ﺩﻭﺳﺘﺎﺗﻮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﮐﻨﯽ …
ﺭﻭﺯﺍ ﮐﻪ ﭘﺸﻪ ﻫﺎ ﺧﻮﺍﺑﻦ ﺑﺮﯼ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﺷﻮﻥ ﻭﯾﺰ ﻭﯾﺰ ﮐﻨﯽ
ﻣﻮﻫﺎﺗﻮ ﺑﺰﻧﯽ ﻗﻬﺮ ﮐﻨﻪ ﺩﺭﻧﯿﺎﺩ
ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﻨﯽ ﮔﻢ ﺷﯽ …
ﺑﺮﻕ ﺑﺮﻩ ﺑﺎ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﺵ ﺑﯿﺎﺩ …
ﺍﺷﺘﻬﺎﺕ ﮐﻮﺭ ﺷﻪ ﺑﺒﺮﯾﺶ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻧﺎﺑﯿﻨﺎﯾﺎﻥ !


رومینـــــــــا
ساعت16:48---26 آذر 1393
خیلی نامردی....گگگگگگگگگگگ<b r /> دوشت ندالم.....
ای جوونم بچم لوس شده بخدا خیلی درگیرم رومین.....واتس هم خلاب شده..بیا وایبر........بواشه>؟


رومینـــــــــا
ساعت11:00---25 آذر 1393
سلام اجی جوووونم خوووووبی بهتری؟؟چرا دیگه خبری ازت نیست؟؟چرا نمیای واتس ؟؟نمیای پیشم؟؟نمیای وبم؟؟اس نمیدی؟؟اخه چـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــر اااااااااااااا؟؟؟؟؟=( (
سلامممممممممممممممم اجی جون.خوبی؟؟؟؟هی روزگار چخبلا؟؟ اگگگگگگگگ


دختری با عقاید خاص
ساعت20:10---7 آذر 1393
سلام عزیزم……وبت خیلی خوشگله^_^
موفق باشی
پاسخ:ممنونم عزیز


نازنین
ساعت17:34---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار ✿حانیـــہ✿
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


hasan
ساعت0:13---28 مهر 1393
سلام موفق باشی

نازنین
ساعت15:14---25 مهر 1393
سلااااااااااااااام اجی گلم ببخشید لینکت نکرده بودم اخه ادرس وب نذاشته بودی فکر کردم یکی دیگس نشناختم واقعا ببخشید الان لینکیدمت لینکی اجی ....
پاسخ:اشکالی نداره عزیززززززم


elham
ساعت16:04---6 مهر 1393
سلام ابجی گلم امیدوارم به پای هم پیر شید خخخخخخخخخخخخ....به مم سر بزن منتظرتم
o.Oبواشه


نازنین
ساعت19:20---4 مهر 1393
سلام اجی خیلی خوشحالم یه دوست پیدا کردم که اونم معلمشو دوس داره من دوست رومینام به وبم هم بیا منم خیلی زیاد معاونمو دوست دارم دلم براش انقدر تنگ شده خانوم مهربونم به وب منم سر بزن گلم خوشحال میشم با هم دوست های خوبی باشیم لینکم کن بعد خبر بده توی وبم بلینکمت
پاسخ:سلام عزیییییییییییییییییزم..خعلی خوشال شدم...چراکه نع گلم..لینک شدی عزیزدلم...


♥♥♥نرگســــ خاتونــــ♥♥♥
ساعت12:34---2 مهر 1393
این چه حرفیست که در عالم بالاست بهشت
هرکجا وقت خوش افتاد همانجاست بهشت
دوزخ از تیرگی بخت درون تو بود
گر درون تیره نباشد همه دنیاست بهشت

پیش منم بیا


arash
ساعت14:02---1 مهر 1393
آیا از شستن ظرف ها به صورت دستی خسته شده اید ؟؟؟
آیا رنده کردن پیاز برای شما کار سختی است ؟؟؟

آیا نمیتوانید غذا را سریع حاضر کنید؟؟؟

.

.

.

.

.

.

لابد اسم خودتو هم گذاشتی "زن" :|

لابد 2134 تا سکه هم مهریه برات گذاشتن :|


Bn
ساعت14:33---21 شهريور 1393
آنگاه كه تو را مي‏خوانم و صدايت مي‏زنم، صدا و دعايم را بشنو و اجابت كن ،
و آنگاه كه با تو نجوا مي‏كنم، بر من عنايت كن.
من از همه به سوي تو گريخته و در پيشگاه تو ايستاده‏ام،
در حالي كه دلشكسته و نالان درگاه
توام و به پاداش تو اميدوار...


n
ساعت12:40---20 شهريور 1393
سلامتی رهبر انقلابمون:
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم


n
ساعت12:39---20 شهريور 1393
به خدا گفتم:



« بیا جهان را قسمت کنیم... آسمون واسه من، ابراش مال تو



دریا مال من، موجش مال تو... ماه مال من، خورشید مال تو... »



خدا خندید و گفت: « تو بندگی کن، همه دنیا مال تو... من هم مال تو پاسخ:(*_*)


n
ساعت9:47---6 شهريور 1393

ميلاد حضرت معصومه وروز دختر برهمه ي دختران مهربون وپاكدامن ايران مخصوصا تو دختر گلم مبارك باشه

پاسخ:سلاااااااااااااااام خانوم گل و گل و گل خودم.. خوبین خانومی؟؟؟ ممنونم خانوم گل خودم....خوب شاگرد شماییم دیگه.... دوستون دارم خانومی فداتون شم مــــــــن..



مریم شیش تایی ها
ساعت12:16---31 مرداد 1393
کجایی حانیه جون چرا دیگه به وبم سر نمی زنی
پاسخ:مریمی بخدا سرم شلوغه.....طرح هجرت...کلاسا...وااااای


sama
ساعت0:23---29 مرداد 1393
عالی خیلی قشنگ بود

امیرمحمد
ساعت19:37---14 مرداد 1393
سلام آبجی چرا لینکم نکردی
پاسخ:بفرما..لینک شدین...


پشه ها هم میخندند
ساعت1:22---11 مرداد 1393
دل نده به ادم ها....
دل نده...
تو که از خدایشان عاشق تر نیستی ...
انها خدای خود را به نیمه نانی میفروشند...
وتو را به نیم شبی...!!!


Kh
ساعت8:33---10 مرداد 1393
سلام حانيه جون
خوبي؟!
ببخشيد دير اومدم كار داشتم
اما
خاموشيم را به حساب فراموشيم مگذار!!

پاسخ:سلام خانوم خوبین؟جه عجـــــــــــــــب بابا؟؟؟؟؟؟؟ اشکال نداره بابا...


فاطیما
ساعت19:10---8 مرداد 1393
یه سوال خوشگل خانوم
فونتت چه طوریه خیلی خوشگله بهم میگی این فونتت رو از کجا آوردی؟
چه طوری میتونم این طوری بنویسم
ممنون میشم
پاسخ:سلام عزیزم..ممنون ک اومدی. تو گ.گل بزنی (طزیقه نوشتن حروف شکسته)خودش ی سایتی رو با عنوان(کپی پیست کن)میاره اونجا میتونی مشکلتو حل کنی


امیرمحمد
ساعت19:05---8 مرداد 1393
سلام آبجی وبت جدید شده بود آدرسش رو نداشتم از داخل وبلاگ خانم معلم(صبح امید) گیر آوردم بیا به وبلاگم سر بزن
پاسخ:سلام اقا امیر محمد بله وب قبلی مو هکیدن چشم حتما


فاطیما
ساعت19:02---8 مرداد 1393
سلام حانیه جان لینکت کردم لینکم کن من خواهر امیرمحمد هستم اسم وبلاگ داداشم تا شقایق...هست حتما بیا و وبلاگم ببین
دوست دارم
پاسخ:سلام فاطیمای گلم.ممنونم عزیزم...چشم حتما......همچنین گلم


reza
ساعت17:04---7 مرداد 1393
وبتتتتتتتتتتت یدونه
پاسخ:ممنونم


مهسا6
ساعت15:26---7 مرداد 1393
عزیزم خدایی وبت عالیه به منم سر بزن لینکم کن گلم بازم تشکر
پاسخ:ملسی عزیز


asa
ساعت8:42---7 مرداد 1393
حالا دیگ ب ما نمگی؟هااااااااااااان/ خدارو شکر مکهناز جون بود...والا
پاسخ:ای واااااااااای بازم جنگ شروع شد اسا خودتو کنترل کن.....یکی اینو بگیره ..ای خداااا


رومینـــــــــا
ساعت8:26---7 مرداد 1393
آجی قالب وبت خعلی خوشمله...خخخخخخخ این سعید چی میگه؟؟؟خوب جوابشو دادیـــــــــا...دمت گولی
پاسخ:بزار اونجوری بمونه بفمه چی میگی شیطونه میگه بزنم شتو چتش کنم بره پی کارش والا


سعید
ساعت2:43---6 مرداد 1393
میشه من جایه معلم باشم؟
پاسخ:نخیر.....ممنونم ک اومدین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 5 مرداد 1398برچسب:,| 1:9 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]